blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

VACANCES DE NADAL (Sol)



La nit de nadal aquest any va tocar a la nostra casa. Vam haver de moure el sofà, la taula i més coses. Vam menjar galets gegants. També vam fer cagar el tió.

El dia de nadal sempre el celebrem a casa dels meus avis, van portar 8 regals per a cadascun de nosaltres i a els pares 3 regals. Vam menjar raviolis de salmó i formatge.

Sant Esteve el vam celebrem a casa de la meva besàvia. Em vaig assabentar, que uns tiets segons es casen el maig el meu tiet va tocar la guitarra i els altres cantàvem. I  després vam marxar ven tips de tant menjar.

Uns dies abans a Cap d´any vaig anar a patinar sobre gel .
Només em vaig caure una vegada. Em anar a veure Big Hiro Six i

 Després va arribar cap d’any. Jo em vaig acabar el raïm a les 10 campanades i ens vam posar a ballar tots.

El dia següent  vam anar a esquiar tot el dia.
La cavalcada de reis em vaig trobar l’Estela, la Mar, en Pol
L´Adria, l´Ana, en Jaume, l´Ainhoa, l´Oriol i la Lucia...vam agafar
Molts caramels.
El dia de reis em van portar molts regals. Després vaig anar a

casa a jugar. Vaig menjar carn amb salsa de carbonarà
HE PASSAT UN MOLT BON NADAL.   

SOL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada