blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

AQUEST NADAL M'HE REUNIT AMB LA MEVA FAMÍLIA (Nacho)



La nit de Nadal no he fet res especial ho he passat amb els pares a casa.

El dia de Nadal he obert els regals i després he anat a casa de la iaia. Vam menjar i després vaig obrir els regals.

 El dia de Sant Esteve no he fet res especial, ho he passat amb els pares a casa.

El dia de cap d’any ho he passat amb els pares i he menjat els dotze grans de raïm i després ja era 2015.

El dia de la cavalcada de reis m’he reunit amb la meva tieta i amb la meva cosina, he vist la cavalcada de reis i he intentat agafat molts caramels.

El dia de reis he obert els regals de casa meva, després he anat a casa de la meva iaia Lola per dinar. Tot seguit he anat a casa de la meva iaia Dolors per berenar, m’he reunit amb els meus tiets i cosins i hem  obert els regals.

NACHO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada