blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

AQUEST NADAL (Estela)



Aquet Nadal he estat amb les meves tietes de Bessòs, amics i cosins
i m´ho he passat molt bé.
LA NIT DE NADAL
Vaig anar a dinar a casa de les meves tietes.
Vaig jugar molt i de sobte va venir un pare Noel vam sopar sopa, canelons, embotits.... el Pare Noel de casa de les meves tietes em va donar un estoig nou.
El dia de nadal
Vaig obrir regals mols xulos ,vaig estar molt contenta.
I aquell dia no vaig fer res .
A sant esteve
Vaig dinar amb la meva família ha casa dels meus avis.
M´ho vaig passar molt bé. Va ser una mica desastre però vaig veure una peli amb el meu cosí petit no l’entenia però li seguia agradant igualment.
La nit de cap d´any
Vaig anar a sopar a casa de les meves tietes , vam menjar raïm ,vam jugar molt i molt bé.
 A la cavalcada dels reis
Vaig trobar a la Faith i a la Mar vaig agafar pocs caramel. Me van donar al cap i em van fer mal.
el dia dels reis
No vaig parar d´obrir regals i em van encantar:
diners, joguines, roba tot molt bonic.


aquet nadal m´ha agradat molt!

ESTELA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada