blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

AQUEST NADAL (Irene)



Aquest Nadal he estat amb el meu pare, el meu  germà, la meva mare i l’avia, perquè els tiets i tietes estaven fora.
El dia de nadal he tornat a estar amb els mateixos, pel mateixos motius.
Per sant Esteve va venir tota la família a casa l’avia. A mi em van regalar un cap amb
Cabell per pentinar i al meu germà un videojoc que es diu “Els Sims 4”.
Per cap d’any vaig estar amb tota la família d’Almeria i vam veure les campanades a
Canal Sur. Ja Ja Ja!!
A la cavalcada de Reis vaig anar a la del centre de Barcelona, i la vaig poder veure des de una terrassa.
El dia de Reis em van portar  “El Supermercat de LEGO Friends.”
Aquest Nadal m’ho he passat molt bé !

IRENE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada