blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

AQUEST NADAL (Faith)



Aquest nadal he estat a Barcelona amb la meva família i vam sopar arròs.
A la nit de Nadal vaig estar a casa de les meves cosines que viuen a Tarragona i vam  trobar els mitjons plens  de caramels.
A Sant Esteve vaig anar a casa dels meus avis i també   vam anar al Mc Donalds  i vaig demanar un Happy Meal amb una fanta.
A cap d’any vaig menjar el raïm amb la meva família. Van fer les 12 campanades però van sortir les noticies i ja estava per 8 i després van sortir les noticies una altre vegada i estava a les 12 crec i vam riure molt va ser molt divertit.
A la cavalcada de Reis em vaig trobar a l’Airun , la Lucia, l’Andrea,  també  l’Angels l’Eric l’Oriol i la Mar.
L’altre Mar, la Sol i l’Estela.
Els Reis m’havien portat un dofí de peluix, també un rellotge i una corda de saltar vam celebrar-ho i va ser molt divertit.

FAITH

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada