blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

LES VACANCES (Andrea)



Aquestes vacances vaig anar a Berga i estava el meu cosí que es diu Manel vam fer cagar el tió i a tots els meus cosins els va cagar unes bambes a mi també em va cagar  unes bambes. Vam sopar i després el meu pare i jo vam sortir al carrer a mi s’em va congelar una orella vam tornar a casa de la meva àvia .van passar uns dies i vam tornar a Barcelona .El dia de Reis em vaig trobar a la Lucia a la Airun a l’Angels a la Faith i l’Eric A la cavalcada .Després vam anar a l´altra vorera i vam mirar les carrosses eren  super xules. El dia següent van venir els meus tiets i la meva cosina a dinar vam sortir a la terrassa per fer l´aperitiu i després   vam entrar a dinar a dintre de casa. Abans de que vinguessin a dinar va venir el meu cossi Manel a dormir i a dinar el dia següent vam anar a la Maquinista vam veure a l´Ana vam dinar al mac donalds i el vam portar a casa seva.

ANDREA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada