blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

LES VACANCES DE NADAL (Mar)



Aquest Nadal he estat amb tota la família i amb uns amics.
La nit de Nadal vaig estar amb els meus pares i la meva germana m´ho vaig passar molt bé. També vam fer cagar el tió i ens va cagar moltes coses . El dia de Nadal, va venir tota la meva família a casa. Vam menjar moltes coses. M´ho vaig passar molt bé jugant amb la meva cosina a moltes coses.
El dia de Sant Esteve vaig anar a casa de la meva àvia, perquè era el seu aniversari, com aquell dia estàvem tota la meva família, va ser com el dia de Nadal i també vam obrir els regals que va portar el Pare Noel. Em va portar moltes coses i a la meva germana també, la meva àvia com era el seu aniversari va tenir molts regals.
A cap d´any vam estar a la masia d´una amiga que es diu Duna . La seva mare era amiga de la meva mare era amiga de la meva mare . El dia de cap d´any ens vam preparar el raïm en un vol. Quan va arribar l’hora vaig anar una per un per un fins a la tercera campanada me les vaig ficar totes a la boca .
Quan vam anar a la cavalcada em vaig trobar a la: Sol, Faith, Estela, Oriol, Lucia, Airun, Andrea i Angels . Vaig recollir molts caramels .
El dia de Reis quan em vaig despertar vaig veure un munt de regals, quina il·lusió . Aquest dia va ser molt divertit i a més vam anar a casa de la meva avia, estat molt divertit!!!!!

MAR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada