blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

LES VACANCES (Anna)



Aquestes vacances vaig anar al cinema a veure Big Hero Six era molt bonica, al principi va morir el seu germà, però sempre el tindrà al cor.
Abans d´ahir em vaig despertar i em vaig trobar 4 regals, el 1 va ser una cosa per guardar gometes la 2 va ser unes nines de pinypon el 3 va ser el spa de pinypon i el 4 va  ser el avió de pinypon  vaig jugar molt!.
Hem va agradar molt .
Vaig anar a Tarragona a celebrar la nit de nadal, va  venir el Pare Noel i em va portar un joier i a casa unes gomes, una camiseta i una cosa de kimicefa .
Vaig anar a veure l´entrenament del Barça va venir Edgar, Mar, Izan, Pol, Iker i jo no va estar el Messi va venir la televisió i em va gravar perquè tenia un nino que em vaig portar i al principi ens van regala unes mans que aplaudien i quan les movien sonaven, se la vaig posar en les mans del nino i les vaig fer sonar i la càmera va girar i em va gravar però a arribar a casa sortia però sense el nino i la meva mare tota l’estona buscant en la televisió.

ANNA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada