blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

LES VACANCES DE NADAL (Manuel)



La nit de Nadal ho vam celebrar amb la meva família . Vam beure  vi, fanta i JB i par menjar pernil  salat, formatge i fuet.

El dia de Nadal vam anar a casa de la meva avia i van escoltar música i ballar.

La nit de Cap d’ Any  vam anar a la casa de la meva  avia par part dal papa i vam beure molt i i a les  dotze  de la nit ans vam menjar al raïm i ans van desitja feliç any.

El dia 5 de gener de 2015 vaig anar a veure la cavalcada de reis  i vaig agafar molts caramels.

El dia de reis em va fer molta il·lusió  obrir els regals. En van portar molta roba.

Aquest  Nadal m’he reunit amb la meva  família i mu he passat super bé.

 MANUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada