blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dijous, 29 de gener del 2015

LES VACANCES DE NADAL (Hajar)



Aquest nadal he anat a passejar a Llucmajor fins a Via Julia i m’ha agradat molt perquè he vist el institut de la Guineueta.
La nit de nadal no em va agradar molt perquè la meva germana em va estar fent la guitza i em va agafar mal de cap.
El meu pare va convidar a 7 amics seus amb els seus fills/es i em van portar regals.
A Sant Esteve la meva mare va fer pastissos, galetes i llaminadures per les seves amigues. Em va agradar molt perquè em van portar regals.
El cap d’any vam menjar molt raïm, em va agradar. Vaig haver de acompanyar a la meva mare al hospital  perquè no sé que tenia al dit i li van fer proves. Això li passa des de que la meva germana tenia 4 anys. Al metge li van dir que no  sabien que era, era molt estrany.
A la cavalcada de reis vaig agafar un caramel era molt salat. Vaig veure el Gaspar, Baltasar el  Melcior. La meva mare no va poder anar espero que l’any que ve pugi anar.
Els reis em van portar un regal, el llibre de Geronimo Stilton sisè viatge al regne de la fantasia, tenia una eufòria inexplicable. A la meva germana carbó no es porta molt be es va posar a plorar durant tot el dia però, no passa res, l’any que ve espero que li portin regals.
Aquet nadal m ho he passat molt bé !!!                  

HAJAR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada