blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dimarts, 10 de febrer del 2015

VACANCES DE NADAL (Izan)



Havia anat el desembre a veure la pel·lícula de “el hobbit la batalla del cinc exercits”. Hi vaig anar amb el meu cosí, l'Arnau, i el meu pare, el David, i el meu tiet, el Miguel, i ens ho vam passar molt bé.
Vaig anar a veure un partit de futbol sala, del Barça i un entrenament del Barça, i vaig anar amb els meus cosins, la Mar i l’Arnau i el meu germà l'Iker i la meva mare. Ens ho vam passar molt bé en el camp del Barça. Vaig veure a l'Iniesta, el Ter Esteve etc.
Als patis oberts de l’escola Antaviana hi va venir el Pol Baudet, el meu cosí l’Arnau i el germà de l’Andrea, i vam jugar a futbol. A mi no em marcaven ni un gol i jo marcava tots els gols per què jo xutava molt fort i eliminava l'Arnau, al Pol i al Pau. 
També vaig veure molts vídeos de youtube del call of duti.         
IZAN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada