blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dimarts, 10 de febrer del 2015

AQUEST NADAL (Pol Arribas)



Aquest Nadal he anat als Pirineus, a un poble que es diu Betesa .M´ha agradat perquè la nit de Nadal ens vam anar a dormir a les 2:30 perquè estava jugant al Llop.
El dia següent va arribar el pare Noel i tots estàvem al menjador menys l´avi que s´estava dutxant. Els meus pares van dir fins que no vingui l´avi no podíem obrir els regals. Va trigar 39 minuts quan va arribar, les meves cosines, el meu germà i jo ens van llençar de cap als regals. Hi havia uns quants regals que eren materials i jocs.
A Sant Esteve ens vam marxar de Betesa i vam tornar a Barcelona. Vam venir uns altres cosins, en Gerard i la Laia a jugar a casa meva en les joguines del pare Noel.
Per Cap d’any vam anar a casa dels altres cosins, Pau i Joan, també la meva àvia, ens ho vam passar molt bé.
El dia de la cavalcada van venir les cosines des de Betesa, també van venir el Gerard i la Laia, el dia 5 era l’aniversari del Gerard.
Tenien uns altres cosins en una carrossa que es deien, Mario i Roman, i quan ens vam veure van començar a tirar tots els caramels.
El dia de reis quan ens vam despertar, tots 4 vam anar corrents al menjador. Hi havia 10 regals. Després vam anar a casa de la iaia Emilia i ens vam portar una motxilla. Després vam anar a casa de la meva altra àvia i ens van regalar un “vale” per anar a volar.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada