blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dimarts, 10 de febrer del 2015

VACANCES (Angels)



Aquestes vacances he anat de passeig,
per la Via Julia,  també vaig anar a la fira,
vaig muntar al para de xocs i al tren de la  bruixa,
però ... un pallasso  que havia
vist em pegava tota l´estona i pujava
Quan va acabar   la sessió   vam anar
al parc 10 minuts i després  a casa.
L`endemà em van comprar un cotxe
de joguina teledirigit i cantava una cançó.
Era el ? no me’n acordo i per la nit vaig obrir
els regals eren: una  corda , tres  nines , dos llibres , tres  dvds , que són    jewelpet , shinchan  i la pel·lícula i la invasión de karcaca  i
un que  anava  amb un  llibre que no se
com  es  diu,  va  ser  divertit.
Ja ja  ja   ja,  i  el   raïm  divertit  i  una
setmana   després    em   van
donar  un  regal  més  de  fer  polseres, anells  etc. ....  i  un 
amic   em  va   regalar  un  aquari  amb     dos  tortugues
i  quatre   peixos. El meu,  que es  blanc  amb  teques  negres,
  es  diu   Lleteta.

ANGELS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada