blog d'ÀLIGUES A 4t

blog d'ÀLIGUES A 4t

dimarts, 10 de febrer del 2015

LES VACANCES DE NADAL (Jefferson)



La nit de Nadal ho vaig celebrar amb tota la família i uns amics meus a casa meva .
La mare i l´àvia van cuinar un menjar especial. Després de sopar els meus pares i els seus amics van jugar a jocs de taula.
El dia de Nadal, la meva germana i jo estaven molt nerviosos per obrir els regals del pare Noel.
M´ han portat skilanders trap team.
La nit de cap d´ Any tota la meva família amb uns amics vam anar a sopar a un restaurant i després vam estar ballant fins les 6 del mati. A les  dotze ens vam menjar el raïm.
La nit de reis vam anar a veure la cavalcada al barri de la Trinitat Nova. Vam agafar molts caramels.
Els reis em van portar un comandament  per jugar a SKILANDERS i més figures de l´ SILANDERS.

JEFFERSON

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada